موزیک ویدیو ژاپنی و کره ای

موزیک ویدیو ژاپنی و کره ای

موزیک ویدیو چینی و کره ای , تایلندی و ژاپنی
موزیک ویدیو ژاپنی و کره ای

موزیک ویدیو ژاپنی و کره ای

موزیک ویدیو چینی و کره ای , تایلندی و ژاپنی

داک داک گو (DuckDuckGo) چیست؟ - بهترین جستجوگر

داک داک گو (DuckDuckGo) چیست؟

داک داک گو (DuckDuckGo) چیست؟ | موتور جستجوی داک داک گو چیست؟

سال‌هاست که وب‌سایت‌ها داده‌های کاربران را جمع‌آوری می‌کنند تا به دیگران بفروشند یا برای هدفمند کردن تبلیغات خود از آن استفاده کنند. معروف ترین نمونه ها در این کار، فیس بوک و گوگل هستند.

 داک داک گو چیست؟

جستجو در تمامی لایه های اینترنت با جستجوگر داک داک گو duckduckgo

داک داک گو یک موتور جستجو است که توسط Gabriel Weinberg در سال 2008 ایجاد شد. این موتور جستجو به حفظ حریم خصوصی آنلاین کاربران خود اهمیت زیادی میدهد.

DuckDuckGo همچنین دارای برنامه ها و برنامه های افزودنی برای سیستم عامل ها و مرورگرهای مختلف است.

بنابراین، می‌توانید از کروم، اج، سافاری یا هر مرورگر مورد پسند دیگری استفاده و از ردیابی شدن جلوگیری کنید.


DuckDuckGo چه تفاوتی با سایر موتورهای جستجو دارد؟

Le moteur de recherche DuckDuckGo est fourni avec son propre assistant AI -  Data News

وقتی از یک وب سایت بازدید می کنید، آن وب سایت از طریق روترهای شبکه، آدرس IP شما را ذخیره می کند تا از مقصد اطلاعات آگاهی پیدا کند.

یک وب سایت به طور معمول آدرس IP و برخی داده های شما را ذخیره می کند. با این حال، DuckDuckGo قول می دهد که آدرس IP شما را هنگام استفاده از موتور جستجوی خود مخفی کند.

وقتی روی یک نتیجه جستجو در DuckDuckGo کلیک می‌کنید، آن لینک، اطلاعات درخواستی را ریدایرکت می‌کند تا از ارسال عبارات جستجو شده شما جلوگیری شود. در نهایت، سایت ها می فهمند که شما از آنها بازدید کرده اید، اما نمی دانند از کجا یا با چه کلمات کلیدی.

در مقابل، گوگل، یاهو و بینگ، برای ارائه یک تجربه جستجوی شخصی سازی شده، سابقه جستجو و داده های شخصی شما را (حتی در حالت ناشناس) ردیابی می کنند. این کار به این موتورهای جستجو کمک می کند تا تبلیغات هدفمند و نتایج جستجوی شخصی سازی شده ای را ارائه دهند.


نحوه استفاده و نصب محصولات DuckDuckGo

شما چندین گزینه مختلف برای استفاده از DuckDuckGo در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود دارید.

1. افزونه DuckDuckGo را به مرورگر کروم اضافه کنید

اضافه نمودن افزونه DuckDuckGo به کروم

می توانید افزونه DuckDuckGo را به مرورگر کروم یا هر مرورگر دیگری اضافه کنید. این افزونه، ویژگی‌های حریم خصوصی DuckDuckGo را در کروم فعال می‌کند. از صفحه افزونه DuckDuckGo در Chrome Web Store دیدن کنید. برای نصب افزونه بر روی کروم، روی دکمه افزودن به کروم کلیک کنید.

2. از موتور جستجو DuckDuckGo استفاده کنید

استفاده از موتور جستجو DuckDuckGo

اگر می‌خواهید به سادگی قابلیت‌های جستجوی DuckDuckGo را امتحان کنید، می‌توانید از موتور جستجوی آن در کروم، فایرفاکس یا اج بدون دانلود چیزی استفاده کنید.

در نوار آدرس، duckduckgo.com و سپس یک فاصله و سپس عبارت جستجوی خود را تایپ کنید. این گونه به موتور جستجوی DuckDuckGo منتقل خواهید شد.

DuckDuckGo مانند هر موتور جستجوی دیگری کار می کند. روی یک نتیجه کلیک کنید تا به صفحه وب آن بروید. می‌توانید هر چیزی را جستجو کنید. همچنین می‌توانید نتایج جستجوی خود را به تصاویر، ویدیوها یا لینک های خرید محدود کنید.

3. DuckDuckGo را موتور جستجوی پیش فرض خود قرار دهید

استفاده پیشفرض از DuckDuckGo

اگر دوست دارید به صورت همیشگی از موتور جستجوی DuckDuckGo استفاده کنید، می توانید آن را به موتور جستجوی پیش فرض خود در کروم، اج یا فایرفاکس تبدیل کنید.

Chrome: روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای پنجره کروم و سپس تنظیمات کلیک کنید. موتور جستجو را در سمت چپ پنجره کلیک کنید. روی منوی کشویی در بالا کلیک و DuckDuckGo را انتخاب کنید. تغییرات را ذخیره کنید.

Edge: روی سه خط افقی در گوشه سمت راست بالای پنجره Edge و سپس Settings کلیک کنید. روی حریم خصوصی، جستجو و خدمات در سمت چپ پنجره کلیک کنید. به پایین پنجره بروید و روی نوار آدرس و جستجو کلیک کنید. روی منوی کشویی در پایین صفحه کلیک کنید و DuckDuckGo را انتخاب کنید. تغییرات را ذخیره کنید.

Firefox: روی سه نقطه افقی در گوشه سمت راست بالای پنجره فایرفاکس و سپس تنظیمات کلیک کنید. روی جستجو در سمت چپ پنجره کلیک کنید. روی منوی کشویی در وسط صفحه کلیک کنید و DuckDuckGo را انتخاب کنید. تغییرات را ذخیره کنید.

4. از DuckDuckGo در دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید

نصب اپ DuckDuckGo در موبایل

از فروشگاه iOS یا فروشگاه Google Play دیدن کنید و DuckDuckGo را جستجو کنید تا برنامه DuckDuckGo را برای دستگاه خود دانلود کنید.

اپ موبایل DuckDuckGo همه ویژگی هایی را که انتظار دارید را ارائه می دهد. همچنین دارای یک دکمه با عنوان Fire است که بلافاصله نمایشگر فعلی مرورگر را پاک می کند. این ویژگی زمانی مفید است که کسی ناگهان از بالای شانه به تلفن هوشمند یا تبلت شما نگاه کند و سعی کند صفحه نمایش شما ببیند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد